چاپ انواع پرچم

چاپ انواع پرچم _ فوری و ارزان

نویسنده: ansarchap
انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1402

بسیاری از صاحبان کسب و کار ها برای آنکه بتوانند فعالیت شغلی خود را به صورت حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر نشان دهند، اقدام به چاپ پرچم می‌ کنند. پرچم‌ ها در انواع مختلف و متنوعی هستند که مشتریان می‌ توانند بنا به نوع نیاز و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند. مراکز متعددی هستند که در زمینه چاپ انواع پرچم‌ ها فعالیت دارند.

شرکت چاپ انصار به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز تولید چاپ پرچم در کشور فعالیت دارد. این مجموعه توانسته بهترین نوع از پرچم ‌ها را با کیفیت‌ های بالایی تولید کرده و به مشتریان عرضه کند. شما می‌ توانید به راحتی از طریق مراجعه کردن به وب سایت چاپ انصار چاپ پرچم را در هر نوعی که می ‌خواهید سفارش داده و تهیه کنید. در ادامه می‌ خواهیم به شما توضیحاتی در ارتباط با پرچم ‌ها ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

انواع چاپ پرچم

اگر شما قصد چاپ پرچم را دارید، در ابتدا بدانید که پرچم تنها در یک نوع نبوده و انواع بسیار مختلف و متنوعی را شامل می‌ شود. در ادامه مبحث می‌ خواهیم به شما اطلاعات دقیق‌تری از انواع مختلف پرچم ‌ها را ارائه دهیم تا با شناخت بیشتری اقدام به چاپ پرچم کنید.

پرچم رومیزی

از جمله خدمات جامعی که شرکت چاپ انصار به مشتریان خود ارائه می ‌دهد، چاپ پرچم رومیزی است. چاپ پرچم رومیزی بر روی پارچه ‌های ساتن، براق و یا مات انجام می‌ گیرد. پرچم‌ ها جزو بهترین ابزار های تبلیغاتی هستند که می ‌توانند توجه افراد را به خود جلب کرده و تاثیرگذاری بیشتری در تبلیغات داشته باشند. به همین خاطر بسیاری از افراد در محل کار، نمایشگاه‌ ها و یا فروشگاه‌ ها از این محصولات استفاده می‌ کنند. حتماً بارها مشاهده کرده اید که بسیاری از صاحبان شرکت‌ های بزرگ، نام برند و یا لوگوی خود را بر روی پرچم‌ ها چاپ کرده و در محل کار خود از آن استفاده می ‌کنند. این موضوع باعث می ‌شود که ضمن معرفی کردن برند خود بتوانند اقتدار خود را بهتر به مشتریان نمایش دهند.

اهمیت استفاده از چاپ رومیزی

شما اگر صاحب کسب و کاری هستید و می ‌خواهید در زمینه معرفی محصولات عملکرد بهتری داشته باشید، می‌ توانید از طریق این روش اقدام کنید. بهترین گزینه‌ای که در این زمان می ‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، استفاده کردن از پرچم رومیزی است. هرچقدر کیفیت چاپ پرچم رومیزی بیشتر باشد، می ‌تواند توجه افراد بیشتری را به کسب و کار شما جلب کرده و اقتدار شما را بهتر نمایش دهد. بهتر است چاپ پرچم رومیزی بر روی ساتن انجام بگیرد. همچنین شما می ‌توانید از رنگ‌ های شفاف نیز برای چاپ پرچم استفاده کنید.

مشخصات چاپ پرچم رومیزی

معمولاً تمامی پرچم‌ های رومیزی دارای یک سری مشخصات و ویژگی‌ های خاصی هستند که باعث تمایز آن ها از سایر پرچم‌ ها شده است. معمولاً ابعاد این پرچم‌ ها در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتی‌ متر بوده و عموماً به صورت افقی هستند. جنس پرچم‌ های رومیزی معمولاً از ساتن مات و یا ساتن براق است. پایه‌ هایی که برای پرچم‌ های رومیزی استفاده می ‌شود، معمولاً از نوع پایه سنگی و یا پایه استیل است که بتواند دوام خوبی برای نگهداری پرچم داشته باشند. نوع چاپ انجام گرفته بر روی این پرچم ‌ها به صورت چاپ یک رو و یا دو رو است. عموماً رنگ زمینه پرچم ‌های رومیزی سفید است، اما شما بنا به نوع سلیقه خود می‌ توانید از رنگ ‌های خاصی که متناسب با برندتان است استفاده کنید. پرچم‌ های رومیزی قابلیت شستشوی آسانی دارند.

پرچم رومیزی لیزری

یک نوع از پرچم‌ های بسیار شیک و مدرنی که در بازار وجود دارد، پرچم‌ لیزری است. پرچم رومیزی لیزری در طی سال‌ های اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. بسیاری از شرکت‌ ها و غرفه‌ دارها برای معرفی بهتر و حرفه ‌ای‌تر برند و محصولات خود از پرچم‌ های لیزری استفاده می ‌کنند. یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد به پرچم‌ های لیزری توجه بسیار خاصی نشان دهند، ریشه ‌دار و بدون ریشه بودن این نوع پرچم‌ ها است.

استفاده نکردن از ریشه در چاپ پرچم‌ ها باعث شده که افراد توجه خود را معطوف به لوگو و برند کنند. این پرچم‌ ها دارای یک سری ویژگی‌ ها و مشخصاتی هستند که بر همین اساس هزینه‌ های مختلفی هم دارند. یکی از نکاتی که در ارتباط با چاپ پرچم‌ های لیزری باید به آن دقت داشته باشید آن است که امکان پشت لمینت کردن این پرچم‌ ها وجود دارد، اما انجام این کار برای شما هزینه ‌هایی را در پی خواهد داشت.

مشخصات پرچم لیزری

پرچم لیزری همانند سایر پرچم‌ ها دارای یک سری مشخصات و ویژگی ‌هایی است که در ادامه به آن می ‌پردازیم. معمولا ابعاد قابل چاپ پرچم‌ ها ۲۰ در ۳۰ سانتی‌متر بوده و به صورت افقی هستند. جنس پارچه به کار رفته در تولید این پرچم‌ ها به صورت ساتن برش خورده با لیزر می ‌باشد. پایه‌ هایی که در تهیه این پرچم‌ ها استفاده می ‌شود، از نوع پایه‌ های سنگی و یا استیل است. معمولا چاپ پرچم‌ های لیزری به صورت تک رو و یا دورو انجام می ‌گیرد. رنگ زمینه پرچم‌ های لیزری سفید بوده و شما می ‌توانید آن ها را به راحتی شستشو دهید.

پرچم تشریفات

معمولاً زمانی که یک همایش بزرگ تشکیل می ‌شود، در هنگام وارد شدن به فضای سالن از پرچم‌ های تشریفاتی استفاده می ‌کنند. استفاده کردن از پرچم‌ های تشریفاتی برای مشخص کردن محل و فضای مراسم لازم است. اصولاً پرچم‌ های تشریفاتی با ارتفاع بسیار بلندی چاپ می‌ شوند و ویژگی‌ های خاصی به فضا می‌ دهند که می‌ تواند آن را برای همایش و گردهمایی آماده کند.

شما می‌ توانید بنا به نوع نیاز و کاربردی که دارید، این نوع پرچم‌ ها را چاپ کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای معرفی کردن یک برند و یا لوگوی سازمان، استفاده کردن از پرچم ‌های بزرگتر در فضای باز و یا راهرو بسیار مناسب است. این پرچم‌ ها دارای ویژگی‌ های خاصی هستند که طراحی و چاپ پرچم طوری انجام شده که باعث جلب توجه زیادی می ‌شود.

پرچم تشریفات ساتن

نوع دیگری از پرچم‌ هایی که در بازار وجود دارد و شما می ‌توانید از آن ها استفاده کنید، پرچم تشریفات ساتن است. در چاپ پرچم‌ ها از ساتن ‌های آمریکایی اصل استفاده می ‌کنند. ابعاد چاپ پرچم تشریفات ساتن ۵/۱ در ۹۰ سانتی متر است و شما می ‌توانید در ابعاد بزرگتر هم آن را چاپ کنید. استفاده کردن از این نوع پرچم برای معرفی بهتر محصولات شما مخصوصاً برای استفاده کردن در محیط داخلی شرکت‌ ها و یا نمایشگاه‌ ها بسیار کارآمد است. پرچم تشریفات را می‌ توانید با قد بالای ۲ متر و با پایه‌ های چدنی، خورشیدی یا شیری درخواست دهید.

مشخصات چاپ پرچم تشریفات

ساتن پرچم تشریفات ذاتاً از ساتن‌ های ۹ کیلویی آمریکایی تولید می شود. شما می‌ توانید این پرچم‌ ها را به صورت تک رو یا دو رو چاپ کنید که انتخاب آن کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. ریشه ‌های پرچم تشریفاتی ساتن در ۱۲ رنگ مختلف است که شما می‌ توانید بنا به نوع سلیقه و تم برند خود رنگ ها را انتخاب کنید. معمولاً رنگ زمینه پرچم‌ تشریفات سفید است، البته شما می ‌توانید از رنگ‌ های مختلف دیگری هم برای چاپ پرچم استفاده کنید. پرچم‌ های تشریفات نیز قابلیت شستشوی آسانی دارند و شما به راحتی می ‌توانید آن را با مواد مختلف شستشو دهید. این پرچم ‌ها بعد از شستشو تغییر سایز نمی ‌دهند.

چاپ پرچم تشریفات لمینت‌

شیک‌ترین و خوش فرم‌ترین نوع پرچم‌ های چاپ شده، پرچم تشریفات لمینت هستند که در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارند. بسیاری از کشور ها از جمله کشور ایران در نشست سران مهم مملکت از پرچم ‌های لمینت استفاده می ‌کنند. این پرچم‌ ها دارای زیبایی خیره کننده‌ای هستند که فضا را بسیار زیباتر و در عین حال رسمی‌تر نشان می‌ دهند. شما می‌ توانید پرچم‌ های لمینت را به صورت ریشه‌ دار و یا بدون ریشه انتخاب کنید. پرچم‌ های لمینت در رنگبندی‌ های مختلفی هستند و به طور متداول چاپخانه ‌ها ۱۲ رنگ مختلف را برای این پرچم‌ ها در نظر گرفته‌ اند. شما می ‌توانید بر پشت این نوع پرچم‌ ها طلق قرار دهید تا ایستایی آن را بهتر نشان دهد.

مشخصات چاپ پرچم تشریفات لمینت‌

مشخصات پرچم‌ های لمینت در آن است که شما می ‌توانید آن ها را در ابعاد ۹۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر و به صورت افقی چاپ کنید. این پرچم‌ ها به صورت ساتن مات هستند. پایه‌ های استفاده شده برای آن‌ ها خورشیدی و یا چدنی شیری است. شما می ‌توانید این پرچم‌ ها را به صورت یک رو و یا دورو چاپ کنید. رنگ زمینه این پرچم ‌ها سفید بوده و می‌ توانید آن را با ریشه و یا بدون ریشه سفارش دهید.

پرچم تشریفات جیر

از جمله پرچم‌ های دیگری که می‌ توانیم به آن اشاره کنیم، چاپ پرچم تشریفات جیر است. طرح مورد نظر در این پرچم بر روی پارچه ساتن چاپ شده و دور آن به وسیله پارچه جیر دوخته می ‌شود. استفاده از این نوع پرچم‌ ها هم برای پرچم ملل بوده و هم برای سایر پرچم‌ ها می‌ توانید از آن استفاده کنید. شما می‌ توانید این نوع پرچم‌ ها را با طرح ‌ها و رنگ ‌های دلخواه خود چاپ کرده و استفاده کنید. مجموعه چاپ انصار این خدمات را با کیفیت‌ های بالایی برای مشتریان خود انجام می ‌دهد.

پرچم تشریفات لیزری

نوعی از پرچم ‌هایی که می ‌توانیم در بازار مشاهده کنیم، پرچم تشریفات لیزری است که اخیرا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. زیبایی و جذابیت پرچم تشریفات لیزری باعث شده که افراد زیادی به چاپ این نوع محصولات روی آورند. در چاپ پرچم تشریفات لیزری استند خاصی استفاده می ‌شود که ایستایی بالایی دارد و تا حدودی می‌ تواند شکل مخروطی پرچم را حفظ کند.

پرچم تبلیغاتی

چاپ پرچم یک روش بسیار عالی برای توجه کردن به کسب و کار و یا رویداد ها است. شما می ‌توانید از این پرچم‌ ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنید. پرچم‌ ها در واقع نماد یک گروه، شرکت و یا سازمانی هستند. انواع مختلفی از پرچم ‌ها در بازار وجود دارند که یک نوع از آن پرچم تبلیغات است. درج کردن لوگو و نام برند و محصول شما بر روی پرچم تبلیغات اهمیت زیادی برای جلب توجه افراد دارد.

شما می ‌توانید از این طریق اقدام به بازاریابی محصولات خود کنید و مشتریان زیادی را به سمت برند خود جذب کنید. چاپ پرچم تبلیغاتی در شرکت چاپ انصار جز بهترین نوع محصولاتی است که انجام می ‌گیرد. چاپ پرچم با کمک تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی صورت می ‌گیرد و شما می ‌توانید آن ها را در کمترین زمان سفارش داده و تهیه کنید.

کاربرد پرچم تبلیغاتی

استفاده کردن از پرچم تبلیغاتی به عنوان یکی از روش‌ ها و تکنیک‌ های رایج برای برندسازی و تبلیغ محصولات است. بسیاری از مدیران سازمان ‌ها و کارخانجات برای قرار دادن پرچم روی میز از نوع تبلیغاتی استفاده می‌ کنند. پرچم‌ های تبلیغاتی نمادی از کسب و کار هایی هستند که می ‌توانند توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب کنند.

چاپ پرچم T

یکی دیگر از پرچم‌ های پرکاربردی که در بازار وجود دارد پرچم‌ های تی است. این پرچم‌ ها کاربرد های بسیار متنوعی دارند و بسیاری از افراد برای تبلیغ برند خود از این محصولات استفاده می ‌کنند. پرچم‌ های مدل تی دارای یک میله‌ هستند که به یک پایه فلزی وصل شده است و در انتهای میله فضایی وجود دارد که محل قرارگیری پرچم روی آن است. بیشترین زمینه‌ های استفاده از پرچم‌ های تی در ادارات، نمایشگاه ‌ها، سازمان‌ ها و برای تبلیغات است.

مراکز و چاپخانه ‌های متعددی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه چاپ پرچم فعالیت می‌ کنند. شما می‌ توانید از پرچم تی برای هر نوع کسب و کاری استفاده کنید و طراحی و چاپ آن را به مجموعه چاپ انصار بسپارید. در ارتباط با چاپ پرچم تی باید بدانید که امکان چاپ دو طرفه آن وجود دارد، اما همواره توصیه می‌ کنیم که به صورت یک طرفه آن را چاپ کنید تا نمای بهتری داشته باشد. بهتر است در طرف دیگر آن طرح رنگی تیره چاپ کنید تا بتواند به صورت یک هاله جذابیت خاصی به پرچم بدهد.

مشخصات چاپ پرچم T

در ارتباط با مشخصات مربوط به چاپ پرچم T باید بگوییم که این محصول در ابعاد استانداردی است. جنس این پرچم به صورت ساتن براق بوده و به صورت یک رو و یا دو رو می ‌توانید آن ها را چاپ کنید. زمینه این پرچم‌ ها سفید بوده و استند آن ها به صورت استیل دو میله‌ای است. به طور متداول بهتر است که پرچم‌ های تی شکل را به صورت بدون ریشه چاپ کنید تا زیبایی ظاهری بهتری داشته باشند. این پرچم‌ ها امکان شستشوی راحتی دارند و بعد از شستشو تغییر سایز نداده و رنگ پس نمی‌ دهند.

چاپ پرچم L

از دیگر پرچم‌ های پرکاربردی که در بازار وجود دارند، می‌ توانیم به چاپ پرچم ال اشاره کنیم. معمولا پرچم‌ هایی با شکل ال کاربرد همه جانبه دارند و دارای یک میله با پایه فلزی هستند. استفاده از پرچم ال نیز همانند استفاده از پرچم تی بوده و در نمایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ها و در مراکز تبلیغاتی می‌ تواند تاثیرگذاری زیادی در ذهن مشتری ایجاد کند. مراکز و چاپخانه ‌های متعددی هستند که در زمینه چاپ این محصولات فعالیت می ‌کنند.

شرکت چاپ انصار جز برترین مراکزی است که توانسته این محصولات را با کیفیت‌ های بالایی چاپ کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. پرچم‌ های ال همانند پرچم‌ های تی امکان چاپ دو طرفه دارند. برای آنکه بتوانید نمای بهتری به این نوع پرچم‌ ها دهید، بهتر است که آن ها را به صورت یک طرفه چاپ کنید.

مشخصات چاپ پرچم L

از مشخصات چاپ پرچم L آن است که ابعاد ۲۸ در ۹ سانتی‌متری دارند. جنس پارچه استفاده شده در چاپ این پرچم ها از نوع ساتن براق است. امکان چاپ پرچم به صورت تک رو و یا دو رو وجود دارد. معمولا این پرچم ها بدون ریشه بوده و پایه آن ها استند تک میله است. شما می‌ توانید آن ها را به راحتی شستشو دهید و هیچگونه نگرانی در ارتباط با آسیب این محصولات نخواهید داشت.

پرچم اهتزاز‌

یکی از پرمصرف‌ ترین نوع از پرچم‌ های چاپ شده در بازار، چاپ پرچم اهتزاز است که از آن برای نصب در اماکن شهری و معابر استفاده می‌ کنند. معمولاً پرچم‌ های اهتزاز به دو صورت عمودی و افقی هستند و شما می‌ توانید سایزهای مختلفی از این محصولات را مشاهده کنید. برای پرچم‌ های اهتزاز شما باید از قبل میله و محلی آماده کنید و همانند پرچم‌ های رومیزی و یا تشریفات نیستند که توسط چاپخانه با میله به شما ارائه شوند. شرکت چاپ انصار مفتخر است که این محصولات را با کیفیت‌ های بالا و مطابق با سلیقه شما طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید برای هر نوع فعالیتی از آن استفاده کنید.

مشخصات چاپ پرچم اهتزاز

پرچم‌ های اهتزاز نیز مشخصات خاصی دارند. این پرچم‌ ها در ابعاد مختلفی طراحی و چاپ می ‌شوند و امکان چاپ تک رو و دو رو بر روی این پرچم‌ ها وجود دارد. همچنین شما می ‌توانید این پرچم‌ ها را با زمینه سفید چاپ کنید. معمولاً پرچم‌ های اهتزاز بدون ریشه هستند و بدون ریشه بودن باعث افزایش جذابیت ظاهری آن ها می شود.

چاپ پرچم ایران

یکی از خدمات تخصصی که چاپ انصار در طی فعالیت چندین ساله خود انجام می‌ دهد، چاپ پرچم ایران است. پرچم ایران در مدل ‌های مختلف به صورت رومیزی، تشریفات و با جنس ‌هایی چون ساتن آمریکایی اعلا عرضه می ‌شود. بسیاری از شرکت ‌ها در جلسه‌ ها و همایش‌ های خود اقدام به سفارش چاپ پرچم ایران می‌ کنند. شرکت چاپ انصار مفتخر است هرگونه چاپ پرچم ایران در هر مدل و طرحی را به مشتریان خود ارائه دهد.

مشخصات چاپ پرچم ایران

جنس پرچم ایران از ساتن درجه یک و اعلا است. رنگ ریشه‌ های این محصول رنگ زرد خردلی و یا همان طلایی است. پایه‌ های استفاده شده برای پرچم از نوع پایه‌ های شیری و خورشیدی می‌ باشد. معمولاً پرچم ایران را به صورت دو رو چاپ می ‌کنند.

پرچم بین المللی

یکی دیگری از محصولاتی که شرکت چاپ انصار به مشتریان خود ارائه می ‌دهد، چاپ پرچم بین المللی است. شرکت چاپ انصار می‌ تواند پرچم کشورهای مختلف را بنا به نوع درخواست شما در هر نوع اندازه و طرحی تولید کند. تمامی پرچم ‌های ملل چاپ شده بر روی ساتن آمریکایی ۹ کیلوگرمی هستند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می ‌باشند. در ادامه به برخی از ویژگی ‌های چاپ پرچم ملل اشاره خواهیم کرد.

مشخصات پرچم ملل

پرچم ملل جنس ساتن آمریکایی دارد که مطابق با استاندارد های بین‌المللی رنگ ریشه آن تعیین می‌ شود. نوع پایه ‌های استفاده شده برای این محصول چدنی شیری و خورشیدی است. امکان چاپ تک رو و دو رو برای این محصول وجود دارد و شما می‌ توانید اکثر مواقع به صورت فوری و در کمترین بازه زمانی آن‌ ها را به چاپ برسانید.

پرچم بادبانی

نوع دیگری از پرچم‌ های چاپ شده در بازار، پرچم ‌های ساحلی بادبانی هستند. این محصولات به عنوان یک راهکار جدید مدرن و زیبا برای تبلیغ محصول و یا خدمات شما می باشند. برای آنکه بتوانید پرچم ساحلی را بهتر در دید مشتریان قرار دهید، بهتر است که از تنوع طرح و رنگ مناسبی استفاده کنید. پرچم‌ های ساحلی بادبانی قیمت بسیار مناسبی دارند و از طرفی حمل آن ها بسیار راحت است. شما می‌ توانید در بسیاری از مراکز از این نوع پرچم‌ ها استفاده کنید. به طور کلی استفاده از این پرچم‌ ها در آمریکا، اروپا و آسیای شرقی بسیار متداول است. امروزه به صورت آنلاین در مرکز چاپ انصار می‌ توانید این نوع خدمات را در اختیار داشته باشید.

نحوه استفاده از پرچم بادبانی

در خصوص پرچم‌ های بادبانی بهتر است که به یک سری موارد دقت داشته باشید. در ابتدا توصیه می ‌شود که قبل از نصب کردن پرچم آن را در آب سرد و یا آب ولرم به طور کامل غوطه ور کنید و به مدت یک دقیقه آن را با دست داخل آب بچرخانید و سپس شستشو دهید. لازم نیست که فرآیند آبکشی این پرچم ‌ها با حساسیت بالایی انجام شود. شما بعد از شستن با روش بسیار ساده می ‌توانید آن را بر روی میله نصب کنید تا خشک شود.

انجام این کار ممکن است مدت زمان کمی طول بکشد، اما باعث می‌ شود که پارچه حالت نانو پیدا کرده و بخارات رنگ از روی آن برداشته شود. نتیجه کار باعث می ‌شود که مقاومت پارچه بسیار زیادتر شده و در برابر کثیفی، گرد و غبار کمتری جذب کند. از طرفی این کار باعث درخشان‌تر شدن پارچه شده و طول عمر آن را زیادتر می کند.

مشخصات پرچم بادبانی

معمولا پرچم بادبانی در ابعاد دو و نیم متری و سه متری وجود دارد. جنس پارچه استفاده شده برای تولید این پرچم‌ ها راشل یا فلامنت است که مخصوص پرچم‌ های ساحلی می ‌باشد. روش چاپ این پرچم‌ ها با چاپ مستقیم دیجیتالی بوده و نوع پایه‌ های استفاده شده در آن پایه گرانول و یا پایه فلزی است. روش چاپ این پرچم به صورت یک رو و یا دورو بوده و زمان تحویل آن ها ۳ تا ۵ روز کاری است.

پرچم یاد بود

از زمان ‌های گذشته در مراسمات مختلف برای گرامی‌داشت یاد عزیز از دست رفته از پرچم یادبود استفاده می‌ کردند. همچنین در همایش‌ های مختلف، در کنفرانس‌ ها و یا دیدار های بین شرکتی از پرچم‌ های یادبود استفاده می‌ کنند. استفاده از پرچم یادبود به عنوان نوعی احترام است که به اشخاص می‌ گذارند و همچنین اعتباری است که به مراسم ‌می دهند.

پرچم خودرو

نوع دیگری از پرچم‌ هایی که تولید شده و از آن استفاده می‌ کنند، پرچم خودرو است. این نوع پرچم همانطوری که از نام آن مشخص شده بر روی اتومبیل‌ های مسابقه‌ای و آفرودی نصب می‌ شوند. معمولاً محل نصب این پرچم‌ ها بر روی خودرو در قسمت کاپوت، صندوق عقب و یا سقف آن است. معمولا ابعاد این نوع پرچم‌ ها به صورت ۳۰ در ۴۰ سانتی‌متر است و شما می ‌توانید آن را در دو مدل مثلثی و مستطیلی تولید کنید.

پرچم اشکی

پرچم اشکی و یا پرچم قطره‌ای دارای طرح و برشی است که شبیه به قطره آب و یا قطره اشک است. به همین خاطر است که آن را به نام پرچم قطره‌ای و یا پرچم اشکی می ‌شناسیم. این پرچم‌ ها در واقع پرچم‌ های ساحلی قطره‌ای هستند. شکل و اندازه آن ها شبیه پرچم‌ های ساحلی بوده اما اندازه‌ های کوچک‌تری دارند. پارچه ای که در تهیه پرچم رومیزی قطره‌ای از آن استفاده می ‌شود، معمولاً نخی و نازک بوده و بیشتر از نوع پارچه ژرسه است. پارچه‌ های ژرسه خاصیت ارتجاعی دارند و همچنین می ‌توانید آن را با آب شستشو دهید. هرگونه طرحی که مشتریان برای طراحی روی پرچم‌ ها در نظر داشته باشند با استفاده از روش چاپ دیجیتال انجام می‌ گیرد.

مشخصات پرچم اشکی

پرچم‌ های اشکی دارای قابلیت انعطاف بسیار بالایی هستند زیرا جنس آن ها عالی بوده و از نوع فایبرگلاس است. پایه‌ هایی که برای این پرچم‌ ها استفاده می ‌شوند از نوع استیل با قطر ۱۰ سانتی‌متر است و معمولاً این پایه ‌ها رنگ نقره‌ای دارند. شما می‌ توانید از طریق شرکت چاپ انصار این پرچم‌ ها را در هر نوع و طرحی که می ‌خواهید سفارش داده و تهیه کنید.

انواع چاپ روی پرچم

برای چاپ پرچم‌ ها روش‌ های مختلفی وجود دارد که شما می ‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید. معمولا مشتریان بنا به نوع استفاده از پرچم و همچنین طرح و مدلی که پرچم دارد، از شیوه‌ های خاصی برای چاپ آن ها استفاده می ‌کنند. در ادامه می‌ خواهیم شما را با انواع مختلف از روش‌ های چاپ پرچم آشنا کنیم تا اطلاعات بیشتری از آن ها به دست آورید.

چاپ قالبی

یک نوع از فرآیند چاپ، چاپ قالبی است که در این روش توسط قالب فرایند تراشیدن طرح روی چوب انجام می ‌گیرد. در این روش طرح مورد نظر را بر روی چوب تراش می ‌دهند و قالبی که به دست آمده است را با رنگ آغشته می ‌کنند. سپس قالب به دست آمده را بر روی پارچه مورد نظر قرار داده و اقدام به چاپ می‌ کنند. از جمله معایب استفاده کردن از این روش زمخت و نامنظم بودن طرح‌ های چاپ شده بر روی پارچه است.

چاپ استنسیل

روش چاپی دیگر که توسط ورقه‌ای از جنس فلزات و به وسیله موادی شبیه پلاستیک انجام می‌ گیرد، چاپ استنسیل است که طرح را بر روی فلز برش می‌ دهند. سپس طرح را بر روی پارچه قرار داده و آن را می‌کشند. این نوع چاپ هم همانند چاپ قالبی ظرافت خاصی ندارد.

چاپ باتیک‌

در این روش چاپ از قلم‌ های مخصوصی استفاده می ‌کنند. این نوع چاپ در سطح بین المللی کاربرد دارد و بیشتر جنبه هنری و تزیینی دارد. معمولا استفاده کردن از چاپ باتیک بر روی کار های فانتزی و با قیمت‌ های بیشتر به کار گرفته می ‌شود.

چاپ حرارتی

یکی از بهترین روش‌ هایی که برای چاپ استفاده می ‌شود، چاپ حرارتی است. اساس کار این نوع چاپ بر اساس تصعید مواد است. با استفاده از چاپ حرارتی جوهر از کاغذ مخصوص که بر روی جنس مورد نظر که معمولاً پارچه است، منتقل می ‌شود. کیفیت این نوع چاپ بسیار بالا است و شما بعد از چاپ نمی ‌توانید طرح را پاک کنید. سطوح چاپ شده به وسیله چاپ حرارتی قابل شستشو هستند.

چاپ سیلک

یک نوع روش چاپی دیگر که به صورت دستی و توسط افراد حرفه‌ای انجام می ‌گیرد، چاپ سیلک است. برای چاپ سیلک شما باید مراحل متعددی را طی کنید تا در نهایت محصول چاپ شده بتوانند متناسب با خواسته شما باشد. شما در ابتدا باید مرحله آماده سازی را انجام دهید. سپس اقدام به تهیه کردن شابلون مورد نظر کرده و آن را برای چاپ آماده کنید. بهتر است در این مرحله تمامی ایرادات موجود بر روی شابلون را رفع کنید تا بتواند آماده چاپ قرار بگیرد.

بعد از آنکه شابلون برای فرآیند چاپ آماده شد، شما باید بتوانید رنگ و طرح‌ های مورد نظر را چاپ کنید که انجام این کار کاملاً حرفه‌ای و تخصصی است. بعد از آنکه شابلون، رنگ و پارچه آماده سازی شد، اقدام به شروع چاپ طرح بر روی پارچه می ‌کنند. بعد از فرآیند چاپ باید صبر کنید تا رنگ خشک شود. سپس وارد مرحله خیاطی می ‌شود. دوخت‌ های انجام شده بر روی پارچه متناسب با نوع مدلی است که پرچم دارد.

چاپ دیجیتال

یک نوع از روش‌ های چاپ مرسوم چاپ دیجیتال است که در آن یک عکس و یا فایل خطی بدون هیچگونه محدودیت رنگ و به آسانی به اجرا در می آید. این روش بسیار راحت است و باعث می‌ شود که چاپخانه‌ ها بتوانند هر نوع طرحی را بر روی هر نوع پارچه‌ای به اجرا درآورند. از مزایای چاپ دیجیتال آن است که در کمترین زمان و با کمترین هزینه می ‌توانید این روش چاپی را اجرا کنید.

سفارش چاپ پرچم

اگر شما قصد سفارش چاپ پرچم را دارید، می ‌توانید با روش‌ های مختلف اقدام کنید. اما یکی از بهترین روش ‌هایی که می ‌توانیم به شما توصیه کنیم، سفارش چاپ پرچم به صورت آنلاین و از طریق وب سایت‌ های اینترنتی است. شما به راحتی و بدون هیچگونه صرف وقت و هزینه می ‌توانید از طریق وب سایت اینترنتی چاپ انصار محصولات مد نظر خود را سفارش دهید. تمام نکات لازم در ارتباط با چاپ پرچم را در وب سایت انتخاب کرده تا اطلاعات دقیق‌تری به چاپخانه ارسال کنید. بدین طریق توانسته اید در کمترین زمان، بهترین کیفیت از چاپ پرچم را انجام دهید. ما همواره با شما هستیم تا نکات تکمیلی در ارتباط با چاپ پرچم را برای شما بیان کنیم.

قیمت چاپ پرچم

عوامل بسیار مختلفی وجود دارند که می ‌توانند در تعیین قیمت چاپ پرچم نقش بسزایی داشته باشند. فاکتور هایی چون جنس پرچم، چاپ انجام گرفته بر روی آن، ابعاد پرچم، استفاده از نوع روش چاپ و رنگ بندی ‌هایی که دارد، تماماً جزو هزینه‌ هایی هستند که بر قیمت چاپ این محصول در بازار می ‌توانند تاثیر زیادی داشته باشند. اگر می‌ خواهید در ارتباط با چاپ پرچم اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می ‌کنیم که از طریق شرکت چاپ انصار اقدام کرده و از طریق وب سایت این شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید. شما می ‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، اقدام به محاسبه قیمت چاپ پرچم کنید و در این صورت با توجه به نوع بودجه‌ای که دارید، تصمیم گیری راحتی داشته باشید.